divendres, 22 de juny del 2018

Darrer dia (22/06/18)

Estimades famílies...

Tot ha anat beníssim! Ho hem passat súper!!! I no hi ha hagut cap incident greu, que és el més important.

Teniu fotos al blog de PRIMER CICLE i aniré penjant els videos que pugui durant aquests dies en la mida del temps disponible.

Aquest curs arriba al final i també la meva tasca de tutoria amb els vostres infants. 
Com els vaig dir, els desig molta sort i que mai deixin d'esforçar-se per ser millors estudiants, millors persones, millors companys, millors fills, millors germans...Després de l'esforç ve la recompensa.

Estic encantada d'haver-los conegut i de que hagin format part de la meva vida durant aquests dos anys. Esper haver deixat alguna emprenta bona en la seva formació.

Saben, i sabeu, que sempre poden comptar amb mi pel que necessitin; només m'han de cercar, només m'heu de cercar.

Us agraeix la vostra col·laboració així com les vostres contínues  mostres de confiança i de carinyo.

Desig, de tot cor, que passeu un estiu ple de bons moments, acompanyats, naturalment, dels vostres fills i filles..."allò més gran de les vostres vides". 

Rebeu, cada un/una de vosaltres, una forta abraçada.
Ens veim dia 26 per a la recollida de l'informe.

BON ESTIU A T@TS!!! ENS VEIM AVIAT FENT ESCOLA!! 

Afectuosament,

 Mari Carmen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada