dijous, 22 de desembre del 2016

Reflexions de primer trimestre...

Estimades famílies...

Ja hem passat el primer trimestre...i amb ell els nirvis de com aniria el canvi d'etapa, les noves normes, la nova tutora, els nous mestres, els deures...
Us puc dir que ho hem superat amb èxit ...i  us puc dir que estic orgullosa de l'adaptació, tant de la  dels vostres fills/filles com de la vostra, perquè això que feim cada dia és una feina en equip.
Per mi també hi hagut una adaptació ,i no diré mentides, també m'ha duit feina, enfads, sermons, reflexions, i recerca d'estratègies...però ja fa un temps que s'aprecien els aprenentatges assolits.
I això m'alegra enormement....M'alegra tenir un curs guapo, però no només guapo per defóra, que a la vista està que també, ...sino guapo per dedins...
En aquest temps han entès que quan els vull dir alguna cosa han de posar atenció  i escoltar-la perquè el que contaré serà bo per ells, serà per aprendre alguna cosa... Han après que hi ha d'haver silenci i que també s'han d'escoltar els companys. 
Ara ja em sent escoltada, i això em reconforta molt.
En definitiva, un grup- classe  és la interacció mestre/alumnes, i si s'entenen i es respecten, les possibilitats d'èxit son bastant altes. I crec que els vostres infants i jo ja hem començat a entendre'ns. 
Esper seguir guanyant-me la seva confiança i aconseguir que aprenguin molt!

Alguns consells ...
En general , he observat que costa seure bé. Reforçar la correcta postura corporal a casa 
ajudaria.
També, reforçar la comprensió de la lectura aprofitant les lectures curtes  i senzilles per fer preguntes orals fàcils.
I un altre aspecte que es pot reforçar a casa és que sàpiguen esperar, que aprenguin a esperar: per xerrar, per obtenir alguna cosa, per obtenir atenció...No tot pot ser immediat. I no sempre poden ser el centre d'atenció. Estau d'acord?


MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA  INESTIMABLE COL.LABORACIÓ.
ENS VEIM DESPRÉS DE LES VACANCES AMB MOLTES GANES DE SEGUIR FENT ESCOLA!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada